اندیشه کن

دعای روز هفتم

 

 خدایا یاری کن مرا در این روز بر روزه گرفتن وعبادت و بر کنارم داردر آن از بیهودگی

 

 وگناهان وروزیم کن در آن یادت را برای همیشه وتوفیق خودت ای راهنمای گمراهان.

 

یا حق

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
صحرانورد چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ب.ظ http://sahranavard.blogsky.com

رمضان مبارک!
از این که وقت می گذارید و این ادعیه پر برکت را در وبلاگ قرار می دهید سپاس گزارم!

مرسی از این نظر لطفتون
کار کوچکی
می کنم
اخه پارسال تو پادگان بودم خیلی دوست داشتم این دعا ها رو تو وبلا گ
بذارم امسال قسمت شد
خدا رو شکر می کنم

سید احمد جعفری پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام ممنون از این دعای زیبایی که تو وبلاگتون قرار دادید
خدایا اگر تنها گامی از تو دور شوم سالهااز خودم دور می شوم تا آنجا که خود را گم می کنم و از خودم غریبه می شوم خدایا غم غربت مرا به پوچی می کشاند و پوچی به گناه وگناه به رنج ورنج به آرزوی مرگ.خدای من بارها تورا یافته ام اما درست در همان لحظه ای که بر ایمان خود اعتماد کرده ام تو را از دست داده ام خدا یا از تو تضمین برای پایداری ایمانم نمی خواهم که می دانم هیچ بها یی ندارد اما خدای مهر بان من من خسته شدم از ای نهمه زمین خوردن که هم زمین ناهموار است وهم پای پر آبله خدایا من بدون مدد تو مانند نوزادی که پستان مادر را می جوید ناله وزاری می کنم خدایا مخواه که مرا به نامادری بسپارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد