دعای اشفتگان *

هوالرحمان  

دعای روز بیست و دوم 

أللّهُمَّ افْتَحْ لی فیهِ أبوابَ فَضْلِکَ ، وَ أنزِل عَلَیَّ فیهِ بَرَکاتِکَ ، وَ وَفِّقْنی فیهِ لِمُوجِباتِ مَرضاتِکَ ، وَ أسْکِنِّی فیهِ بُحْبُوحاتِ جَنّاتَکَ ، یا مَجیبَ دَعوَةِ المُضْطَرِّینَ .

خداوندا! در این روز بر روی من درهای فضل و کرمت را بگشا و بر من برکاتت را نازل فرما 

 

 و بر موجبات رضا و خشنودیت موفقم بدار و در وسط بهشت هایت مرا مسکن ده،  

 

ای پذیرنده دعای پریشانان و درماندگان!

O God, on this day,open for me the doors of Your Grace,send down on me its blessings,help me towards the causes of Your mercy,and give me a place in the comforts of Paradise,O the one who answers the call of the distressed.

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:01 ب.ظ http://zaer1990.blogfa.com/

سلام
ممنون که سر زدید
نماز روزه ها قبول
التماس دعا
بای

حسرت پرواز سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ب.ظ

بازم ممنون که اینجا هم دعوتم کردی
خیلی خیلی کار جالبی کردی در این وبلاگت
منم ازش فیض بردم
همیشه موفق باشی
علی یارت...

مهتاب چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ http://najvayehshabaneh.blogsky.com

امشب اگر ابری نپوشد اسمان را *** با لهجه ی بارا نی ام شعری ببارم
امشب اگر دستان من چتری نسازد *** فردای بی باران سکوت بی بهارم
امشب غریبی میکند احساس شعرم*** گویی دوبیتی می سراید روح تارم

سلام شب بخیرامیدوارم هر جایی که هستین شبی آرام ومهتابی داشته باشین.وبا آرزوی قبولی طاعات شما گرامی وبا عرض معذرت که دیر کردم.........بگذریم.
من به هردو بلاگتون سر زدم. دوتاشون خوب بودن ولی من از نشانه هایی روشن به سوی خدا بیشتر خوشم اومد...ولی گفتم که دوتاشون قشنگ بودن...........

خب .
من توی پیامی که براتون نوشته بودم گفته بوم یادم نیست که بهتون سر زده باشم.
یاد تونه یا نه؟ اگه یادتون نیست لطفا یه سری بزنید......
راستش رو بخواین من قبل از اینکه برای شما نظر بذارم برای یکی از بجه ها پیغامی داده بودم که کلی ازشون سوال پرسیده بودم((اینم بگم که طرف هوادار پرو پا قرص .درست نوشتم یا نه چون من اصلا نمی دونم این کلمه یعنی چی نمی دونم پرو پا قرس...حالا طرف خیلی پرسپولیس رو دوست داشت الان بهتر شد ومن سوالاتم در مورد این تیم بود ))ولی جوابم رو هنوز نداده بود که شما پیامتون رو برام ارسال کردید. از اونجایی که اون آدم عاقل هم اسمشون وهم قالبشون مثل شما بود من شما رو با اون اشتباه گرفتم ...وشما درست گفتید اصلا من تو پیامم از شما سوالی نپرسیده بودم که بخواین جواب بدین. امیدوارم منو ببخشید

یک پیشنهاد
امیدوارم بدتون نیاد
ولی اگه تعداد پستهاتون رو روی هر صفحه بیشتر کنید دیگه عالی میشه
این هم یک پیشنهاد ایرانی ولی جدی گفتما...

خب خیلی حرف زدم منو که می بخشی ؟؟؟
شب خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد